
Žijeme veľmi rýchlu dobu, ľudia sa často dívajú len na výsledok a aj výsledku venujú 20s. pozornosť vo „feede“ a hneď ich pozornosť smeruje k ďalšej novinke.
Za každou fotkou a za každým výsledkom je tím ľudí, ktorý častokrát #zaoponou produkuje detaily, tie spája do mozaiky a formuje do výsledku, či finálneho zážitku.
Aj za produkciou futbalového zápasu v KFA je tím ľudí a príbeh.
Začína sa to pondelňajšou poradou, kde okrem bežnej agendy a kreatívnej chvíľky všetkých zúčastnených, sa v zápasovom týždni rozplánujú úkony na ihrisku, odprezentuje sa draft plánovaných procesných úkonov v back office, online komunikácia zápasu, marketingové aktivity pred zápasom, dolaďujú sa pozvania partnerov do našich priestorov a plánovaný networking.
Nasledujú naplánované prípravné manuálne práce v infraštruktúre KFA a detailné porady v skupinách s konkrétnymi ľuďmi, zodpovednými za realizáciu konkrétnych aktivít.
Neoddeliteľnou súčasťou príprav je aj organizačno-bezpečnostný meeting organizovaný zástupcami klubu (hl. organizátora ) za účasti bezpečnostnej služby, usporiadateľskej služby, gastra a tímu nevyhnutnej podpory z KFA. Doťahujú sa detaily ohľadom ticketingu, predzápasového programu, obsadenia SBS a usporiadateľskej služby, rieši sa strava, možné rizikové scenáre a finálne počty hasičov, záchranárov, parkovanie a iné…
Priebežná online komunikácia z našej strany okrem postov na podporu predaja, informačných postov, obsahuje aj “manažovanie” online súťaží o vstupenky vo všetkých Košických mestských častiach a po novom aj v obciach Košického kraja a deje sa to pre spoločný cieľ, ktorý sa volá plné tribúny
Back office objednáva a potvrdzuje služby ako záchranka, hasiči, technická podpora, pohotovostné služby vodára, či na mieste elektrikára, distribúciu vstupeniek pre pozvaných hostí, pre výhercov v súťažiach a ďalšie drobnosti ako vesty pre médiá, parkovanie a akreditácia špeciálnych hostí, upratovanie a iné.
Čo sa týka techniky, poskytujeme podporu pri skúške turniketov, vždy sa testuje a dolaďuje pripravenosť techniky pre potreby tlačových konferencií, zvukovej réžie a prebieha skúška osvetlenia.
Ak to poveternostné podmienky aspoň trochu dovoľujú, pripravujeme hraciu plochu pre domáci tím, ktorý na nej absolvuje predzápasový tréning.

Deň zápasu je o veľmi precíznej príprave hracej plochy v podaní našich groundsmanov.
V gastre to lákavo rozvoniava, upratovací servis dolaďuje posledné detaily, strážna služba sa prepína do zápasového režimu, prebiehajú posledné kontroly pripravenosti štadióna od zapínania televízorov, reklamných panelov, umiestňovania rezervácií, cez kontrolu kvality pripraveného občerstvenia a obsadenosti gastra v rámci služieb až po opakovanú kontrolu režimu vstupov do jednotlivých priestorov, či kontrole funkčnosti kamerového systému.
Naše aktivity vo fan zóne, ktoré realizujeme v rámci komunity #futbalovarodina sa spúšťajú cca 1,5 hod. pred výkopom. V minulosti sa jednalo o animácie pre deti, realizovali sme aj „gamingovú zónu“ a momentálne fanúšikovia majú možnosť si zahrať o zaujímavé ceny v recyklovanej hre „Kocky“. Samozrejmosťou je príprava výstupov formou videa, fotografií a v neustálom kontakte s online svetom sme vo forme príbehov a príspevkov na soc. sieťach. Prečo ? Lebo šírime do sveta čo sa u nás deje a ako sa to u nás deje. Neustále pracujeme na “nábore fanúšikov” a na rozširovaní futbalovej rodiny.
Ďalšou povinnou jazdou je 75 min. pred zápasom organizačno-bezpečnostný meeting v podaní delegáta zápasu, za účasti zástupcov tímov, bezpečnostných zložiek a zástupcov KFA.
Po rozcvičkách ešte pomáhame s „mini ceremóniou“ na úvod a pri nástupnej hymne naši groundsmani režírujú slávnostné vlnenie vlajky.
Potom je už naozaj všetko pripravené tak, že aktérom zápasu neostáva nič iné, len zažiariť a potešiť divákov.
V priestoroch VIP a v Skyboxoch sa zažína networkovať, pripravuje sa pôda pre upevňovanie aktuálnych a vybudovanie nových partnerských vzťahov, veď to poznáte…
Kým tento networking prebieha do neskorých večerných hodín, naši groundsmani ešte po zápase „povysávajú“ ihrisko, režim SBS sa prepne do bežného stráženia a nastupujú upratovacie čaty, aby sa štadión čím skôr dostal do tip top stavu.
V rámci match day +1 v našom kruhu prebehnú ak nie je nutnosť osobne tak min. telefonické feedback meetingy.
Fanúšikovia si užijú zápas a buď sa tešia, alebo si ponadávajú, buď si nechajú vyplácať, alebo trhajú podané tikety a my deň, dva po zápase uzatvárame príbeh foto a video výstupmi na sociálne siete.
Zapojených členov tímu je na mieste zväčša 9-10, čo si okrem iného vyžaduje neustálu aktualizáciu „to do listov“ a pomáhame si v rámci krížovej kontroly a samozrejmosťou je intenzívna a výborná spolupráca s domácim klubom 💛💙FC Košice.
Celá príprava sa deje za plnej prevádzky KFA a snažíme sa, aby nijako neovplyvňovala našu dennú súčinnosť a pozíciu investora na realizovanej stavbe tréningového centra KFA, ani služby ako prenájom “business office”, The Spot 2.0, bistro Offside, prenájmy pre autoškoly, jedno rázové prenájmy a podujatia, prehliadky a prípravu na Euro 2025 u21 a iné ďalšie pripravované projekty.
Tím je vyskladaný „do koča aj do voza“ a v rámci podujatí veľa krát CTO neváha a zastane si rolu údržbára, ja lietam s „to do listom“ ako event supervisor s 22.000 nachodenými krokmi a naša COO osobne realizuje back office aktivity.
A po výkope je tu naša chvíľa na fotku, no teraz už viete, čo sa za ňou schováva…
Kto sa dočítal až sem 😅 má u mňa vstupenku na FC Košice – MFK Zemplín Michalovce.
Záujem mi hoďte do komentu na LinkedIn …